Σελίδες

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Ο αγαπημένος μου μήνας είναι ο...


... όλοι, οι μήνες του χρόνου, γιατί όλοι έχουν κάτι που μου αρέσει. (Ελευθερία - Ιωάννα)
... ο Ιούνιος, γιατί είναι τα γενέθλιά μου. (Αγγελική)
... ο Οκτώβριος, γιατί έχω γενέθλια. (Κωνσταντίνος)
... ο Ιανουάριος, γιατί έχω γενέθλια. (Αντώνης)
... ο Δεκέμβριος, γιατί έχω τα γενέθλιά μου. (Σεσίλια)
... ο Μάρτιος, γιατί αρχίζει η άνοιξη. (Ελευθερία)
... ο Απρίλιος, γιατί έχω τα γενέθλιά μου. (Ιωακείμ)
... ο Δεκέμβριος, γιατί έρχονται τα Χριστούγεννα. (Σταύρος)
... ο Δεκέμβριος, γιατί έρχονται τα Χριστούγεννα. (Γιώργος)
... ο Αύγουστος, γιατί έχω τα γενέθλιά μου και πάω διακοπές. (Βασίλης)
... ο Δεκέμβρης, γιατί έρχονται τα Χριστούγεννα. (Οδυσσέας)
... ο Αύγουστος, γιατί κάνω μπάνιο στη θάλασσα. (Έλενα)
... ο Ιανουάριος, γιατί έρχεται ο Αι - Βασίλης. (Νεφέλη)
... ο Αύγουστος, γιατί έχω τα γενέθλιά μου. (Μενέλαος)
... ο Δεκέμβριος, γιατί έχω τα γενέθλιά μου. (Νεκτάριος)
... ο Ιούλιος, γιατί πηγαίνω στο χωριό μου και έχω γενέθλια. (Μυρτώ)
... ο Δεκέμβρης, γιατί έρχεται ο Αι - Βασίλης και μου φέρνει τα δώρα. (Μαριάννα)
... ο Ιανουάριος, γιατί έχω γενέθλια. (Χάρης)
... ο Δεκέμβριος, γιατί χιονίζει και περνάω υπέροχα στις γιορτές των Χριστουγέννων. (Δήμητρα Π.)
... ο Ιανουάριος, γιατί έχω τα γενέθλιά μου. (Αθηνά)
... ο Απρίλιος, γιατί έχω τη γιορτή μου και τα γενέθλιά μου. (Δημοσθένης)
... ο Αύγουστος, γιατί έχει ήλιο και τρώω παγωτά. (Χαρά)
... ο Δεκέμβριος, γιατί τότε έχω τα γενέθλιά μου. (Σπύρος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου